Srpen 2009

Nakupování - to je moje

29. srpna 2009 v 10:52 | Lücka |  Já a blogísek
Tak včera jsme byli v Jihlavě nakupovat, jako to děláme každej rok na konci prázdnin, kdy je potřeba nakoupit nejvíc věcí...
Asi v deset jsme vyjeli, takže kolem 10:45 jsme zašli k Baťovi na Jihlavským náměstí. Tam jsme ovšem nic nekoupili. Pokaždý tam jezdíme, ale stejně nic nevyberem - je to zbytečnost.
Potom jsme se stavili do Teska. Přes všechny ty úžasný nabídky a akce jsem si do školy sehnala jen izolepu XD a podložku na stůl s Jonas Brothers, ptž jsem na ní mamku ukecala, že jí strašně potřebuju :D Nějak se mi ještě nechtělo obtěžovat s vybíráním potřebnejch věcí, jsou ještě prázdniny - kam spěchat? Škola je až za tři dny... takže jsem věnovala pozornost černýmu triku s nápisem, co se mi celkem líbilo a nakonec jsem si ho koupila.
V City parku jsem obešla všechny obuvi, páč jaksi starý botasky dosloužily a já chtěla nový. Ani nvm, v kterým obchůdku jsem si je nakonec vybrala, ale jsem s nima super spokojená a moc se mi líbí. Jednu tkaničku si vezmu růžovou a jednu bílou. ;)
Domů jsme přijeli před půl osmou večer, takže jsem už nic jinýho (kromě sledování televize) nestihla...

Fly with me

21. srpna 2009 v 9:39 | Lücka |  Obrázky

Kusovka // Moře

21. srpna 2009 v 9:38 | Lücka |  Obrázky
Ahoj Ahoj Ahoj!!! Přidávám nové kusovky.

Čmajznuto od: haliwelky.blog.cz

Co mám psát??

19. srpna 2009 v 9:58 | Lücka |  Já a blogísek
Právě sem se vrátila z pozemků.

Odešlo moje SB!!! myblogforyouandyou.blog.cz už je asi zrušenej! :(
Ale já si zapomněla napsat adresu na její novej blog, tak jestli se někdy stavíš, pls napiš...

Moje nej kámoška Růža si založila blog, můžete se juknout: redcolour.blog.cz

Já vůbec nevím co mám psát!!!!
Šílený, jak se nechodí do školy, sem doma, už nevím co sem mám přidávat... nic mě nenapadá, doufám že vám nebude moc vadit, že tu budou samý kraviny - a to myslim smrtelně vážně... bejt váma, rači si tenhle článek nečtu, ptž jediný, co tím zjistíte je, že sem skutečnej magor.

Hlásni prosím

14. srpna 2009 v 11:00 | Lücka |  Já a blogísek
Dostala jsme se do druhého kola SonB, hlasujte pro mě prosím →tady

Díky

Neobyčejně (ne)vydařený výlet

13. srpna 2009 v 11:16 | Lücka |  Já a blogísek
Tak právě píšu z babičinýho notebooku. Včera jsme chtěli udělat menší výlet do Havlíčkovy Borové do muzea a k místnímu kostelíčku. Jeli jsme autobusem do Vepřové, pak jsme museli 4km pěšky do Borové. Jenomže hned vedle cesty, kde jsme šli, bylo pole a tam právě rozhazovali hnůj. Ten příšernej smrad si nedovedete představit. Mně bylo strašně špatně, skoro na omdlení...jít 4km v tomhle smradu. Rozhodli jsme se, že jít potom stejnou cestou zpátky, by byla sebevražda. V takových vesničkách moc autobusů nejezdí, proto jsme honem chytli poslední bus do Přibyslavi, okdud pak jel za hodinu jediný autobus na Račín, kde teď jsme na týden na prázdninách. Za tu hodinu v Přibyslavi sme se akorát koukli na sochu Žižky na koni, šli sme do cukrárny a jeli domů. Takže na tomhle výletu jsme si pořádně "užili" smradu z hnoje a dostali sme se úplně někam jinam, než sme plánovali... No nevadí... :D

Ze života Tunisanů :D

9. srpna 2009 v 11:51 | Lücka |  Já a blogísek
Jak si asi některá má SB všimly, neobíhala jsem celej týden, páč sem byla na dovolený v Tunisku. Chtěla bych, aby si tenhle článek VŠECHNY SB přečetli, a napsali nějakej smysluplnej koment (Díky předem)

Do Tuniska jsem letěla už potřetí. Poprvé mi bylo 6, to sme byli v Sousse. Pak podruhé mi bylo 11, to sme byli v hotelu Sun Holiday Beach. Teď jsme se vypravili do hotelu Le Hammamet.

Bylo to tam celkem super. Byla teplá voda, takže sme se každej den koupali v moři i v bazénu. Jeden den byly úpa mega vlny, to se mi nej líbílo x)
Taky sme si s mamkou koupily let padákem nad mořem (parasailing). Ten výhled byl nádhernej, za těch 750 Kč to stálo :)

Jestli chcete vědět jak to vypadalo na pokojích, tak docela pěkný. Uklízečka nám sice dvakrát rozbila splachovátko u WC ( :D takovej výtlem, já nemůžu XD )
Nejlepší ze všeho byl ale tenhle "komunistickej" telefon, kterej sem vám samozřejmě musela vyfotit :D

Asi nejnovější typ tuniského mobilu :)

Co můžete čekat od Tuniských obyvatel:

Ženy chodí většinou zahalený od hlavy k patě (můj speciální vlastní název je, že sou zababušený). Protože už nic na tuniskejch ženskej neni zajímavýho, tak je trošku přeskočíme.
  1. Tunisani strašně rádi tancujou a předvádí se. Byl tam jeden, co se každodenně kroutil na pódiu a vypadal u toho mírně přitepleně. (Natáčela jsem ho na video, ale nepřišla jsem na to, jak se sem vkládají vlastní videa. )
  2. Každej den na tebe nejmíň 3x někdo zamává nebo tě pozdraví. (Moc klidná dovolená to asi nebude)
  3. Baví se s každým koho potkají, před nikým se nestydí, furt dolízají.
  4. Totálně vůbec nevnímají zákony, ani neexistují snad žádný pravidla silničního provozu :) auta na sebe houkají, řidiči na sebe řvou ven z okýnek a v tom je celej systém. Například sem tam neviděla ani jeden přechod pro chodce.
Ale když si zvyknete.... není to nakonec tak hrozný XD

Jeden den sme jeli taxíkem do toho hotelu, kde sem byla před dvouma rokama (Sun Holiday Beach).
Zastavili nás policajti, řidič taxi dostal pokutu. Jel o 12 km/hod víc než měl.... menší detail.
Hotel nás překvapil, natřeli ho na oranžovo. Protože sme se chtěli dostat dovnitř, ale na recepci by nás zastavili, vlezli sme do zahrady nenápadně zadním vchodem XD
Mě hlavně zajímalo, jestli tam bude Mimo (jeden z animačního programu, co tam dělal zábavu pro turisty) a jestli si nás bude pamatovat.
Byl tam, takže sme pokecali. Trošku se změnil, v říjnu se oženil s nějakou Slovenkou nebo Polkou, a přibral pár kilo (asi mu manželka dobře vaří) :D, objednal nám nějaký pití zadarmo.

Nakonec společná foto:

Abyste věděli kdo je kdo, tak na fotce je zleva:
Cros - z animačního týmu, uměl skvěle mluvit česky, ale myslel si, že mluví polsky (vlezl nám tam na poslední chvíli, protože se chtěl taky vyfotit :D )
Moje mamka
Mimo - z animačního týmu
Brácha Luki

:D úplně nejlepší fotka tohle no....

Když sem pak bloudila na netu, zjistila sem, že je tam o Mimovi celá diskuze, kde se holky předhání, která by s ním chtěla chodit a snaží se na něj dostat ICQ nebo mobil. Řekla bych že je Mimo pěknej holkař :D :D :D

Cesta z dovolený zpátky domů byla příšerná.
V 11:20 dopoledne sme vyjeli autobusem na letiště v Monastiru, jeli sme asi hodinu a půl.
V 15:05 mělo letět letadlo, ale protože mělo zpoždění, tak nás nechali čekat až do 16:10.
Kvůli zpožděnému letu sme nestihli poslední vlak, co jel z Prahy do Žďáru. To znamená, že sme museli čekat do 22:40 na další vlak.
Ten vlak jel do Kolína. Tam se přesedalo, dalším vlakem do Čáslavi. V Čáslavi se muselo čekat tři a půl hodiny na vlak, kterej jel v 3:37 ráno. Nádraží se ale na noc zamyká, takže sme museli ukecat tu paní, aby nás tam nechala přespat. Byla nám strašná zima - taky změna z 40°C na 24°C to je dost blbý.
Nakonec sme dojeli do Havl. Brodu, kde sme čekali další hodinu na další vlak, kterým sme se domů dostali v 6:18.

Kdyby letadlo letělo včas, mohli sme se v pohodě o půlnoci vrátit do Žďáru. Chybička se vloudila a celou noc sme byli někde v .... nechci říct kde.

Dneska jedu na tejden k babičce. Má sice notebook, ale asi nic psát nebudu, možná oběhnu SBéčka. A signál tam není, takže kdo náhodou má moje číslo na mobil, tak se nedovoláte :)